top of page

Kjøpsvilkår for Hareid Sauna

1. Generelt

Disse vilkåra gjeld for kjøp av tenester frå Hareid Sauna.

Ved å gjennomføre et kjøp hos oss, aksepterer du disse vilkåra.

2. Partane

Selgar og driftsansvarleg for Hareid Sauna er Hareid Parkeringsselskap AS. E-post: marina@hareid.kommune.no Telefon: 91998931. Org.nr 912175065.

Kjøpar er den som utførar bestilling/betaling av tenesta.

3. Betaling

Alle priser er oppgitt i norske kroner og inkluderer meirverdiavgift. Betaling skjer ved bestilling av tid i Hareid Sauna gjennom vår nettstad. Betaling av tenesta skjer via Vipps/Stripe og heile beløpet verte belasta ved same dag.

Vi tek atterhald ved openbar feil prissetting til å annullere ordren, samt tilbakebetale beløpet.

4. Avbestilling og endring

Avbestilling og endring må skje seinast 24 timar før bestilt tidspunkt.

Ved avbestilling seinare enn 24 timar før, er det ingen refusjon.

Avbestilling og endring må meldast inn på e-post til marina@hareid.kommune.no

Angreretten for tenester gjeld ikkje ved enkeltståande tenester, som gjeld på eit bestemt tidspunkt eller innanfor ei bestemt periode, jf. angrerettloven § 19.

5. Ansvar

Hareid Sauna tek ikkje ansvar for personlege eigendelar som går tapt eller blir skada under besøket i vår sauna. Vi anbefala at du ikkje tar med verdisaker. Bading i sjøen er på eiget ansvar, vi anbefala at du ikkje badar aleine.

6. Force Majeure

Situasjonar utanfor vår kontroll som naturkatastrofar, ekstremvær, brann, etc., som forhindrar levering av våre tenester, frigjer Hareid Sauna frå sine forpliktingar.

7. Endringar i vilkåra

Vi tek atterhald om endring i kjøpsvilkåra. Den gjeldande versjonen av kjøpsvilkåra er den du finn på vår nettside.

8. Mangel ved tenesta

Viss det føreligger en mangel må kjøper innan rimeleg tid etter at den vart oppdaga, eller burde ha vorte oppdaga, gi selgar melding om at han eller hun vil påberope seg mangelen.

9. Kontakt

Har du spørsmål eller ønsker å gje tilbakemelding på våre tenester, kan du kontakte oss på e-post: marina@hareid.kommune.no

10. Konfliktløysing

Klager rettes til selger innan rimeleg tid, jf. Punkt 8. Partane skal forsøke å løyse eventuelle tvistar i minnelegheit. Dersom dette ikkje lykkes, kan kjøparen ta kontakt med Forbrukertilsynet for mekling. Forbrukertilsynet er tilgjengeleg på telefon 23400600 eller www.forbrukertilsynet.no 

Europa-Kommisjonens klageportal kan også brukas viss du ønsker å inngi ein klage. Det er relevant viss du er forbruker busatt i eit anna EU-land. Klagen inngis her: http://ec.europa.eu/odr

bottom of page